Bruksela liczy euro. Polska ma nie dopłacać do UE przez dodatkowe 10 lat

Bruksela liczy euro. Polska ma nie dopłacać do UE przez dodatkowe 10 lat

Miliony z Brukseli wciąż płyną do Polski, ale złote czasy mogą się kończyć. W lipcu Komisja Europejska pokaże projekt nowego budżetu Unii na lata 2028–2034. Polska – choć wciąż największy beneficjent netto – musi się liczyć z mniejszymi przelewami i coraz trudniejszymi negocjacjami. Czy nasz bilans z Unią zacznie się kurczyć?

Zapraszamy na konferencję Nowa Era Innowacji – Transformacja Cyfrowa

Zapraszamy na konferencję Nowa Era Innowacji – Transformacja Cyfrowa

Konferencja Innovation Coach pn. Nowa Era Innowacji – Transformacja Cyfrowa to wydarzenie dedykowane osobom, które chcą w sposób świadomy i efektywny rozwijać swoje organizacje w oparciu o technologie cyfrowe, w tym sztuczną inteligencję, oraz dowiedzieć się, jak pozyskać środki na realizację takich projektów.

Makro zamyka sklepy w Polsce. 400 osób straci pracę

Makro zamyka sklepy w Polsce. 400 osób straci pracę

Sieć Makro Cash and Carry ogłosiła zamknięcie czterech sklepów do końca września 2025 roku. Decyzja ta jest elementem szerszej strategii transformacji firmy, która chce skoncentrować się na sektorze HoReCa oraz handlu tradycyjnym.

Lekcje seryjnych przedsiębiorców [FELIETON]

Lekcje seryjnych przedsiębiorców [FELIETON]

Fail fast, fail often i na dodatek można byłoby jeszcze dodać fail cheap. To dziś dewiza współczesnej przedsiębiorczości startupowej. To kultura ciągłego eksperymentowania, upadania i popełniania błędów. Bez zamiatania ich pod dywan, tylko traktowania jako źródło wiedzy. Każdy taki eksperyment to po prostu jeden bzdurny pomysł mniej.

Jak dowcipkować, żeby integrować

Jak dowcipkować, żeby integrować

Chcesz mieć bardziej zgrany zespół? Ze współpracownikami wymyśl kilka insiderskich żartów. Ale uwaga! Jeśli zrobisz to nieumiejętnie, narobisz szkód. Naukowcy zbadali, w jaki sposób dowcipkować, by się integrować.

AI kontra tradycyjny marketing - dlaczego intuicja przestaje wystarczać

AI kontra tradycyjny marketing - dlaczego intuicja przestaje wystarczać

Pamiętasz jeszcze czasy, gdy najlepsi marketerzy to byli ci z „wyczuciem”? Ci, którzy potrafili spojrzeć na kampanię i powiedzieć: „To zadziała” albo „To jest bzdura, nikt tego nie kupi”. To były piękne czasy. Niestety właśnie się kończą

Piotr "Promptowy" Olszewski 30.06.2025

Ostatnie wydania miesięcznika "My Company Polska"